Tillbaka igen

Erik Bergwall revolution at telia.com
Fre Mars 19 09:22:22 CET 2004

> Ähum... du tänker inte möjligtvis på "Panik i skönhetssalongen"

Jo, det gör jag! Det var ju lite pinsamt kanske. Men på den tiden var
Brancas teckningar väldigt lika Vicars. Numera är Brancas stil väldigt
"flängig" och fri, inte alls som på 80-talet. Det är väl anledningen till
varför jag trodde det var Vicars....! ;)

> Jag kan ha fel men jag har för mej att det fanns nån Vicar-serie i KA nån
> gång i slutet av 90-talet (-99?) där Kalle på nåt vis fick jobb i Vicars
> studio (fast tecknaren hette självklart inte Vicar utan nåt mycyket
> snartlikt, så koppligen framgick klart å tydligt)

Tecknaren hette väl Victor, som ju är Vicars riktiga namn(?).

Erik (som måste börja plugga tecknare, känns det som!)