SV: brev hemifran

Theresa Wiegert theresaw at oso.chalmers.se
Fre Mars 19 17:00:50 CET 2004

On Fri, 19 Mar 2004, Stefan Diös wrote:

> Tommy S:
>   Dessutom var detta (enligt min uppfattning) ett rejält
>
> Där ser man, den tyckte jag var riktigt, riktigt bra. Vilken tur att alla
> inte tycker likadant om allting!

Verkligen intressant, ja! Jag laste den precis haromdagen, och holl pa att
skratta mig fordarvad! (vilket ar lite Ãpinsamt nar man sitter framfor en
datorskarm med en massa andra folk i rummet och forvantas syssla med
natsanar allvarlig forskning...). Jag tycker den ar helt genial,
tillsammans med "A matter of some gravity" och "Forget it!" Men i 'Ett
fantastiskt dromliv' kanske intresse i drommar gor en del ocksa. Jag
alskar att minnas drommar, for de kan vara sa underbart bisarra, varsta
joakim-aventyren (fast inatt dromde jag nan blodig historia med min
handledare, tyska nazister och knivmord, hogst otrevligt)

Jag tankte pa en sak: I den sista DR nu, var det en hel dros med vapen
narvarande. Var det inte problem med det i USA for ett tag sedan, att
revolvern fick bli forvandlad till ett pekande finger osv? Hur funkar det
det nu? Ar Gemstones regler lite mindre 'hycklande' (i min mening...)

/T
    ('>  Theresa Wiegert, room 522      wiegert at physics.umanitoba.ca
    / )  Dept. of Physics and Astronomy      mobile: +1-204-292-9775
   / /   University of Manitoba                home: +1-204-478-5019
  //"    Winnipeg, Manitoba
 /       R3T 2N2 Canada                www.oso.chalmers.se/~theresaw