INDUCKS-indexering. Hur?

Tors May 13 16:05:05 CEST 2004

Kvack och tack!

Nja, inga sådana intressanta saker. Det jag säljer har mer karaktären
av "förråds-rensning" än "samlarmässa". Men de som trots allt är
intresserade av lästa Disneypublikationer med mera kan titta här:
<URL:http://www.tradera.com/category/auctionlist.asp?ftgnr=254077&filtertype=0&sortby=6>.
Det kommer fler disney-saker de närmaste dagarna.

 / Magnus Bark (Farbror Skojskoj, en av de tjocka farbröderna)

Previous text: