RE: Från Sef-listan.

Koll 2324 koll2324 at hotmail.com
Tors May 13 17:38:57 CEST 2004

>From: "-= Steamboat Willie =-" <steamboat.willie at chello.se>
>Har ett visst bolag köpt upp Bamse numera?

>http://www.tidsam.se/queries/titel.idc?prkod=0117
>[Bild på tidningsomslag: Bamse] Små Serier är en helt ny typ av
>serieberättelser för de allra minsta med alla de välkända figurerna från
>Disney. Perfekta som godnattsaga, som tidsfördriv på resan eller bara som
>en stunds avkoppling.

Det är precis som ett serieantikvariat i London. Där fanns en massa
ointressanta lådor, märkta "Spider-Man", "Superman", etc. Den enda
intressanta lådan var märkt "Disney" och där hittade man Tom & Jerry, Woody
Woodpecker m.m. I hela lådan fanns endast EN Disneytidning.

Fast å andra sidan; skulle jag driva antikvariatet skulle jag märka alla de
övriga lådorna "Marvel".

Andreas

¤¤¤ Andreas K A Eldh
¤¤¤ koll2324 at hotmail.com
¤¤¤ Interco DE YV1 2324 YV UV L5926N G1750E Alfa Romeo