Re: länge sen ny rosa

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Ons Nov 3 20:35:42 CET 2004

Alex:

>Någon som vet om det finns några konkreta repriseringsplaner? Stefan?

Ja, Hall of Fame-serien pågår ju. Inte bara med Don Rosa, men vi hoppas att
den bokserien ska pågå så länge att i princip alla hans serier ska komma
med. Första boken med Rosa har redan kommit och den andra (nr 5 i hela
serien) är mer eller mindre färdig. Jag kan dock inte säga när den kommer i
handeln eller till prenumeranterna, för det vet jag inte. Det kanske dröjer
ett tag än.

Så länge HoF-projektet pågår skulle jag inte gissa att några andra repriser
av Rosa är högprioriterade. Men det är ju inte jag som bestämmer över
sådant, så man vet aldrig vad som händer.