Kalles telenummer..

Asa Johansson Asa.Johansson at littvet.uu.se
Fre Okt 22 11:04:09 CEST 2004

Vafalls?! Jag är helt oskyldig!

Jag ringde dock just upp herr Anka och fick tala inte med honom utan med
Alexander Lukas, som dock inte hade tid att tala så länge eftersom han
måste ge sig iväg och vattna Kalles blommor. Han meddelade att han har
varit medlem i NAFS(k), och jag föreslog då att han skulle gå med igen, men
han sa att det blir för krångligt att ta sig från Ankeborg till vår värld.
Om farbror Joakim kunde komma förbi och hämta dem skulle han dock överväga
saken.

Jag kan också utifrån vårt samtal presentera banbrytande ankistisk
forskning! Jag hörde ett spädbarn i bakgrunden och det kan ju inte betyda
annat än att Alexander Lukas har fått små knattar! Grattis Alexander!

/Åsa