Joakims liv

Olof Siverbo olof.siverbo at bostream.nu
Ons Apr 13 13:34:33 CEST 2005

onsdagen den 13 april 2005 kl 12.36 skrev Joakim Kindahl:

> Är det någon som har koll på dessa "extraberättelser" vore jag mycket
> tacksam att få reda på detta (och var men enklast hittar dem :)).
>
> /Joakim

Jag hittade ett forum
(http://forums.goldenagecartoons.com/archive/index.php/t-2218.html) där
den amerikanske ankisten David Gerstein hade sammanställt den här
listan:

Of Ducks and Dimes and Destinies (chapter 0)
Cowboy Captain of the Cutty Sark (chapter 3b)
Vigilante of Pizen Bluff (chapter 6b)
Prisoner of White Agony Creek (chapter 8b)
Hearts of the Yukon (chapter 8c)
Sharpie of the Culebra Cut (chapter 10b)

Svenska publiceringar bör du kunna hitta om du söker på titlarna i
indexet/databasen INDUCKS (http://coa.inducks.org/), eller kanske i det
här indexet:
http://www.geocities.com/CapeCanaveral/5584/donrosa/rosa.html

Kapitel 8b är dock inte publicerat ännu, vad jag förstår.

/Olof