Paul Murry-index

Germund Silvegren germund.silvegren at ekol.lu.se
Tis Apr 19 13:47:50 CEST 2005

Enklast är nog att gå in i Inducks och kolla. Jag sammanställde ett
svenskt Murry-index för många år sedan, men det är inte uppdaterat
och jag minns inte hur komplett det är. Ex(?)-koll Bengt Liljas
sammanställde också ett index på 80-talet men det är inte komplett,
men finns däremot i NAFS(k).s lånelager (om jag inte miss-minns mig).
Jag ska se om jag kan hitta mitt index på datorn därhemma.
/Germund