SV: CBSV låda 2

Tommy Svensson 044352242 at telia.com
Sön Dec 18 08:46:21 CET 2005

> Jag har också en fråga, i min bok XI är registret klistrat på ryggen bak i
> boken. Inga gula blad där alltså. Är det så på era också, ska det vara så
> eller är det bara på min.?
>
> 2632 Patrik

Mina register sitter på sidorna innan slutet. Inga uppklistrade sidor på
ryggen alltså i mina böcker.

En fråga: När jag anmälde mig till att köpa CBSV så vill jag minnas att det
stod nånting om att eftersom upplagan var begränsad till ett visst antal ex,
så skulle man få ett visst "nummer" som prenumerant. Har jag drömt eller
missuppfattat detta, eller har det kanske blivit ändrade planer?

TS.