Gamla ankor etc.

Joakim Gunnarsson sekvenskonst at telia.com
Tors Jan 20 16:41:16 CET 2005

Hej på er alla!

En person som arbetade på Hemmets Journal/Serieförlaget på 70- och 80-talet
har bestämt sig för att göra sig av med alla de tidningar som personen i fråga fick genom åren. Rör sig om oöppnade/olästa utgåvor av det mesta i album och tidningsväg som utkom då. Allt från Kalle Anka & C:o till Asterix och en mängd udda utgåvor. Själv har jag hyllorna fulla.
Men det kanske är någon på listan som är intresserad?
Skicka mig ett mail så förmedlar jag kontakten.

/Joakim.