Carl Barks samlade verk

Per Nilsson pern at bostream.nu
Tors Juni 2 16:54:02 CEST 2005

Jag fick också det mailet idag.
Jag är dock lite osäker hur jag ska göra eftersom jag redan äger ett par av
de amerikanska svartvita utgåvorna. Bäst vore om någon ankist kunde avyttra
sina gamla svartvita utgåvor till mig, så jag kunde komplettera min samling.
Eller varför inte tvärt om... :)

Jag antar att det är flera ankister som sitter i samma sits som jag. Hur
tänker ni?

/Per