Carl Barks samlade verk

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Ons Okt 5 09:45:48 CEST 2005

Tack, Simon Wigzell, för din utförliga recension
av Carl Barks samlade verk! Det var på tiden att
det kom lite sånt till listan, jag har undrat
varför inte fler skriver in och säger vad de
tycker. Om det är för att ni är rädda för att ge
kritik, så var inte det! Av 1000 prenumeranter
(eller vad det är, jag har ingen aning) så räknar
jag med att det finns minst 950 olika
uppfattningar om hur det bäst borde vara i alla
detaljer. Så jag blir förvånad om det inte kommer
en massa skäll ... men givetvis är det också
roligt att höra om det finns någon som är nöjd
med något i böckerna! Korta eller långa kommentarer är lika välkomna.

När det gäller Simons synpunkter svarar jag gärna
på de delar som berör mig. Det är särskilt bra
att du ger specifika exempel på sånt som du är
missnöjd med. Jag hoppas att jag får en sekund
över till att andas inom de närmaste dagarna, och då återkommer jag.

Kvack så länge!