OT!!! Reklam för ny korsordstidning OT!!!

H. O. Thulin thulin77 at hotmail.com
Ons Okt 26 22:56:21 CEST 2005

Kära ankister!

Jag hoppas Gud (och listmedlemmarna) förlåter mig om jag använder detta
forum till att göra lite reklam för en publikation som en god vän till mig
ger ut. Det rör sig om en korsordstidning, betitlad Sju Stjärnor. Kamraten
sitter i mörkaste Lappland och har med små medel fått ihop en riktigt bra
produkt. Tyvärr är det svårt att etablera sig på marknaden, varför jag
skulle vilja be alla korsordsintresserade att åtm försöka testa blaskan. (Är
ni inte nöjda får ni en tia tillbaka av mig...)

Info om försäljningsställen finns på Interpress hemsida: www.interpress.se

Hälsningar från

H. O. Thulin
koll. 1994