carl barks samlade verk

Karl-Erik Lindkvist Caltex at algonet.se
Fre Sep 2 21:03:37 CEST 2005

Min volym XI hade ett mindre hack i underkanten av främre pärmen, en
skada som måste ha uppkommit innan den lades i wellpappemballaget. Och
fastän det har påpekats att det strulat med utskicket till de svenska
prenumeranterna tycker jag att det är bedrövligt att man daterar
fakturan i förfluten tid (2005-08-16) och kräver betalning inom mindre
än två veckor. Det skulle Joakim von Anka aldrig godkänna, så jag ämnar
kontakta Egmonts kundtjänst och påpeka det olämpliga i detta. Det borde
för övrigt fler göra.

/Karl-Erik
(på grinigt och sparsamt humör)

P.S. Är det gnuggisar på omslaget? D.S.