Aftonbladet-blunder

Erik Bergwall erik.bergwall at spray.se
Tors Sep 22 21:31:45 CEST 2005

 Ja, jag såg det där också, men dom måste väl ha blandat ihop musses "riktiga" födelsedag med hans debut som seriefigur, för den skedde ju 1930. Så Musse är alltså 75 som seriefigur detta år. Fast samtidigt snackade dom om att han fyllde år i november, men det är ju hans riktiga födelsedag som finns i den månaden. i serierna var det väl i januari eller februari eller nåt sånt.

Erik