Glöm inte årsmötet!

kasserer at ddfr.dk kasserer at ddfr.dk
Ons Apr 19 21:39:02 CEST 2006

Hej alla ankister!

> Glöm inte att det är årsmöte i NAFS(k) på lördag!
Tak Olof - billetterne hænger på opslagstavlen så jeg skal ikke glemme at
komme afsted :-)

Jeg vil lige høre jer her på ankism-listen som kommer til mødet om der er
noget specielt dansk donaldistisk jeg må have med. Columbus-kortene af
Rosa måske?
De der skulle have interesse i at melde sig ind i DDF(R) i forbindelse med
mødet, giv mig lige et praj, så kan jeg tage nok materiale med.

Jeg har forresten forberedt et lille oplæg om dansk donaldisme. Ser vældig
frem til at være med på et NAFS(K)-møde - har været medlem hos jer,
længere end jeg har været medlem i DDF(R) - og jeg har været i kontakt med
jer her på ankism-listen siden 1998, så det bliver som at træffe gamle
venner, selvom de fleste af jer har jeg aldrig mødt!

KVAK!
AC