Manuel Gonzales

Germund von Wowern germund_vw at yahoo.com
Mon Aug 28 15:30:14 CEST 2006

> Manuel Gonzales

  Oh ja, Gonzales var en lysande tecknare. Musse-söndagarna från 40/50-talet är fantastiska. Jag kontaktade hans son för några år sedan men lyckades aldrig få honom riktigt intresserad av att hjälpa mig med fakta. Tyvärr. Det fins en gräns när man inte kan pressa folk längre, men det hade varit trevligt att få veta mer om honom. Uppenbarligen var Manuel inte så förtjust i att synas och stå i centrum, vilket kanske förklarar bristen på intervjuer.
  /Germund