Kalle ANka, pocketar, etc. reflektioner

2599 Haglund rattugglan at spray.se
Ons Dec 13 22:16:31 CET 2006

> S Diös skrev:
>
> Jag har inte hängt med riktigt på listan den
> senaste veckan, men jag kan säga en sak apropå

> Det kan inte ha varit i KA & C:o, om du med "inte
> alltför länge sedan" menar 1986 eller senare. Då
> skulle jag ha lagt märke till det. Ja, jag skulle
> rent av ha skrivit det, kan man säga. > S Diös

"Inte alltför länge sedan" är i normala fall allt efter 1990, men i det här fallet syftade jag på det senaste året ungefär.
Att det inte kommer från någon serie i KA & CO kan vi nog slå fast, men från faktasidorna är det ingen omöjlighet att jag snappat upp det. Vore dock rätt tragiskt, vad är det isåfall för lallare som sitter och knåpar ihop dem och hittar på fakta som ingen annan hört talas om?
Nej, förhoppningsvis så förhåller det sig ju inte så, utan är på det viset att det kommer från de italienska serierna i KAP.

MVH / Koll.2599 Alex Haglund

Spray Crazy samlar nätets roligaste filmer just nu. Gå in och titta eller ladda upp ditt eget bidrag på http://crazy.spray.se/