Ny CBSV-box

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Mon Dec 18 15:29:33 CET 2006

Nu har jag fått ett besked från förlaget
beträffande den felaktigt tryckta sidan i bok 15.
Man kommer att trycka en helt ny bok 15 och
skicka ut till alla som redan har fått sin box 5
med det feltryckta exemplaret. Det är oklart hur
snabbt detta kan ske, men troligen nånstans i
månadsskiftet januari/februari eller däromkring.
Den felaktiga boken får man behålla. Förlaget vill inte ha den i retur.

(Jag tycker personligen att det låter ganska
generöst att trycka om hela boken. Jag hade inte
blivit förvånad om man hade nöjt sig med att
trycka upp ett lösblad med den saknade sidan.)

Jag har noterat ytterligare två synpunkter på box
5, från Michael Lindholm resp. Christopher Federsel:

>Någon mer än jag som fick en box där klistret hade "runnit" lite
>utanför?

>Ett annat problem i min bok nummer V var att det
>var lite sämre tryck på sid 66-70.

Jag har kollat min box och kan inte se att jag
har något av dessa båda problem. De kanske inte
gäller hela upplagan, eller så har jag missat att
upptäcka dem. Men jag har vidarebefordrat även
detta till förlaget. Om det inte är särskilt
många som har råkat ut för de här sakerna, kanske
det bästa är att de drabbade så småningom
kontaktar förlaget direkt. Men det kan ju vara
intressant att höra om det gäller fler CBSV-läsare på den här listan.

En god ankjul, med vad som därtill hör, vill jag
också passa på att önska er alla.