Bror Hurtig och Lustig

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Ons May 10 11:27:03 CEST 2006

Stefan P.

>Jag har precis lagt in i Inducks att både grisen med fiolen och grisen
>med flöjten heter Bror Hurtig i den serien, och undrar då om det omnämns
>någon Bror Lustig i samma serie?

Ja, det var ju också en lösning. Nej, inte ens
John Lustig förekommer någonstans i KA 16-17/03.
Vi får lägga våra grispannor i djupa veck och se
om vi med hjälp av nån sorts uteslutningsmetod
törs gissa oss till hur dessa kultingar byter
kläder och instrument med varandra mellan serierutorna för att skoja med oss.