Fel i register till CBSV4

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Mon Sep 4 09:38:55 CEST 2006

Henrik Åsman:

>I registret till CBSV 4 står är sidhänvisningen
>till WDC85 och WDC86 fel. WDC85 hänvisar till
>sid 234 (borde vara sid 243) och WDC86 hänvisar
>till sid 235 (borde vara sid 253). Inget
>allvarligt men är man felfinnare så är man...

Ja, titta. Så fånigt. Jag har visserligen velat
vara mest noga med att kolla sifferuppgifterna
för själva serierna, men det betyder ju inte att
man måste slarva med sidhänvisningarna. Vi får
försöka lägga på ännu ett extra kol och en extra koll i fortsättningen.

Tack för påpekandet, Henrik, det är precis såna felfinnare vi behöver!

Mera! Mera! ;-)