Daisy and Donald #46

SerieAkuten info at serieakuten.se
Ons Sep 6 11:40:06 CEST 2006

Jo Withman to ju över vid nr 42 efter Goldkey och just nr 45 & 46 står i
$100 medans nr 47 står i $175, allt enligt www.milehighcomics.com.
Anledningen till att jag frågade var det att jag fick nyligen tag på detta
nummer (nr 46) i ca VF och blev lite förvånad när jag såg priset i NM. Jag
ska sälja den om någon vill ge ett bud...

/JOnny