Kvack!

Åsa Johansson asa.johansson at littvet.uu.se
Tors Sep 21 21:30:26 CEST 2006

Citerar Stefan Diös <pyas at swipnet.se>:
> I 30 stora KVACK vill jag utbrista i dag.
>
> Hoppas att ni som är på plats vid NAFS(k):s
> jubileumsfirande i Göteborg har det riktigt trevligt.

Jo då! Vi har haft mycket trevlig! 30 stora kvack har vi också utropat (förutom
Greger som kvackade 31, eller 28, vi vet inte så noga; går möjligen att kolla
på filmen. "Målfotot får avgöra!" (Per S))! Vi firade jubileet i SeF:s
serielounge, med Per Starbäck som konferencier - med mick, förstärkare och
allt! Finfina tårtor med NAFS(k)loggan som motiv slank ner problemfritt i
samband med trevligt kolluderande och omkringstående. Efter mässan fortsatte
firandet och ANKON på restaurang EAT och nu har vi precis försökt koka upp
Olofs kök!

Hej hopp och kvack!

Åsa, Olof, Per, Greger, Stefan W och Karl-Erik