Årsmöte+SPX

Bror Hellman m8100 at abc.se
Sön Apr 15 08:45:08 CEST 2007

Okej, nu är det årsmöte i NAFS(k) igen. JAg tänkte ta med mig ltie film som
vanligt... Finns det några önskemål? Någon speciell film som folk vill se,
eller skall jag bara göra ett litet urval själv?

Dessutom kan jag väl tipsa om att samtidigt med årsmötet så pågår SPX -
Small Press Expo på Kulturhuset i Stockholm. Det är ju synd att det skall
krocka, men SPX håller på i tre dagar, så jag får rekommendera tillresta
ankister att gå dit på Fredag eller Söndag i stället.

Mvh:

 Steamboat Willie