Ang: Ersättningsbok i CBSV

Johan Anglemark johan at anglemark.se
Mon Jan 29 17:32:22 CET 2007

Greger Nässén wrote:
> Hm, är det nån annan som har märkt nåt problem med den
> omtryckta bok XV? Mitt exemplar har buckliga sidor, och
> pärmarna buktar ut lite på mitten så att boken inte ligger
> plant. Den kan ju ha råkat ut för nåt under transporten, fukt
> eller liknande. Jag får väl försöka reklamera den...
> Mvh Greger

Bakre pärmen på mitt exemplar var inget vidare limmat, nej, och buktar
på just det sättet. Det gick nog lite snabbt på binderiet, där, tyvärr.

Å andra sidan upptäckte jag när jag bytte ut det gamla exemplaret att
det hade buktande frampärm istället... :/

-j
--
Johan Anglemark     http://sfweb.dang.se/a/span.html
Lingonvägen 10      018 - 12 45 44 hem