SV: Höstmöte!

-= Steamboat Willie =- m8100 at abc.se
Sön Nov 4 18:08:20 CET 2007

> Dags att boka in lördagen den 24 november i kalendern! Då arrangeras
> höstens höjdpunkt, nämligen NAFS(k):s höstmöte!

Jag planerar att ta med lite film att visa på min lilla dator.
Så då har jag tre saker som behövs: 1) Högtalare 2) Projektor, TV eller
motsvarande som alla kan titta på och 3) Önskelistor.

Viktigast är punkt 3.
Jag vill helt enkelt veta vad ni vill se för filmer. Jag vill ha önskningar.
Långfilmer är nog tyvärr helt ute på grund av tidsbrist, men kortfilmer och
kanske en av de medellånga OAV:erna skulle kunna gå att klämma in.

Mvh:

  // Steambooat Willie