Magic Classics Box

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Tis Nov 6 21:24:04 CET 2007

Är det någon mer som har köpt Magic Classics Box, även kallad "20 Disc
Collector's Edition"?

Min kom idag, men till min stora förvåning innehåller den "Kejsarens nya
stil 2 - Kronks nya stil" (uppföljaren) i stället för klassiker nr 39
"Kejsarens nya stil" som det rätteligen ska vara.

Har ni andra fått rätt filmer i boxen?

Naturligtvis har jag mailat leverantören och bett att få byta den
felaktiga filmen. Men det kan ju vara intressant att veta om det är fler
som har råkat ut för samma fel, eller om det bara är jag.