Magic Classics Box

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Ons Nov 7 17:11:56 CET 2007

Jag kommenterar mig själv. Tydligen är detta ett generellt fel. Discshop
har nu lagt ut ett meddelande på sin webbplats. Jag har även fått mail
från deras kundtjänst att de kommer att skicka rätt film så fort de har
fått den, och jag behöver inte skicka tillbaka den felaktiga.

Citat från Discshop:
"Det har tyvärr blivit ett litet produktionsfel vid packningen av Disney
Klassiker boxen. Kejsarens nya stil saknas och istället så ligger Kronks
nya stil med. Kejsarens nya stil skickas med separat till er som
beställer denna box.

OBS!! Kejsarens nya stil saknas i Disney Klassiker lådan och kommer att
skickas ut separat till er som köpt denna produkt."