Ny samlarbildartikel i KA & Co årgångsbok del 1 1963

Anders Gronlund andlund at yahoo.com
Mon Nov 12 16:24:00 CET 2007

Del 1 1963 är rykande färsk, så det är kanske inte konstigt att ni inte har fått den riktigt än. Men de från 1962 borde du ha fått, tycker jag. Jag har sett dom i affärer och de finns att beställa från t.ex. Bokus. Och man kan även beställa del 1 1963 hos Bokus.

  Anders Grönlund

Stefan Persson <spe at inducks.org> wrote:
  > Nu har precis den första årgångsboken för 1963 kommit ut.

Den senaste bok som vi prenumeranter fått är del 3 från 1962. Någon som
vet när vi ska få andra halvan av 1962 (= 3 böcker?) och första boken från
1963? Är det alltså någon butik som ligger fyra volymer (!) före
prenumeranterna i distributionen av böckerna?

Stefan

http://mail.yahoo.com