Re: Köpa film?

Johan Blixt johan.g.blixt at gmail.com
Tis Nov 13 21:56:41 CET 2007

Den 2007-11-13 skrev Stefan Diös <pyas at swipnet.se>:

> Jag har fått en förfrågan som jag vill föra
> vidare eftersom jag vet väldigt lite.
>
> Går det nu för tiden att köpa filmen "Musse Piggs
> julsaga" ("Mickey's Christmas Carol") på DVD? Det
> ska vara med svenskt tal, eller ännu hellre, om
> möjligt, originaltal med svensk textremsa.
>
> Är detta möjligt och hur går man då till väga?
> Jag tar tacksamt emot tips från experterna här.

Den verkar finnas med på samlingen "Musse Piggs magiska jul – Julfest hos
Musse" som finns hos exempelvis www.discshop.se för 99 kronor.

Den ingår även i "Disney Treasures - Mickey Mouse in living color 2
(2-disc)" som kostar 149 kronor på samma ställe.

Åtminstone den andra varianten har engelskt ljudspår och svensk text (
http://disneyania.tonakaistudio.com/filmer/mmilc2.htm).

--
http://homepage.mac.com/johan.blixt/