Gottfredson Library

Per Nilsson pern at bostream.nu
Sat Nov 17 11:22:36 CET 2007

Som ägare till Gottfredson serier i otaliga versioner, kommer jag endast
köpa dessa om de ges ut i komplett kronologisk ordning. Vill man stoppa in
brasklappar om de rasisistiska inslagen, för all del. Men hoppar man
över/censurerar dessa bitar får det vara. Enklast måste ju vara att sätta en
bild på Floyd på framsidan, då kommer endast 'vuxna' köpa boken och då
behöver man inte oroa sig om att ett barn impulsköper boken.

/Per