Comiquiz 2007

-= Steamboat Willie =- m8100 at abc.se
Mon Okt 8 21:44:22 CEST 2007

Jag har hört rykten om att NAFS(k) inte anmält något lag till Comiquiz i år.

Jag uppmanar därför alla medlemmar att gå med i sina lokala lag i stället.
:-)

Om ni bor i Stockholmstrakten är ni väldigt välkomna att delta med (enda)
Stockholmslaget som kommer att delta nu på Onsdag.

Lokalen i år är Serieteket i Stockholm, i Kulturhuset vid Sergels torg.
Årets datum är den 10:e Oktober och vi tänkte samlas i lagom tid till 19:00
då det är dags att öppna kuvertet.

Det är bara att dyka upp om man vill försvara våra ankistiska färger.

Andra orter har andra tider och lokaler.

Mvh:
 Steamboat Willie
 e-post: m8100 at abc.se
 Tel: 070-866 61 35