Carl Barks Samlade Värk, box 10

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Ons Aug 6 10:15:31 CEST 2008

Jag tänkte samma sak. Vad är det för märkliga "produktionsproblem" som
plötsligt har försenat den tionde och sista boxen med hela tre månader,
när alla de andra boxarna har kommit punktligt enligt tidtabell?

Personligen blev jag dock inte speciellt ledsen av förseningen. Den är
rentav välkommen. Den ger mig tre månaders respit med betalningen som gör
djupa hål i min kassa varje gång en ny box kommer ut.

Dessutom har jag bara hunnit läsa en bit in i box 6, så jag lär inte sakna
läsning under hösten. Box 10 lär trots förseningen hinna komma långt innan
jag har läst färdigt box 9.