Lasse Åberg-litografi?

Johan Blixt johan.g.blixt at gmail.com
Sön Aug 10 17:45:55 CEST 2008

Är det någon som kan hjälpa kansliet med den här frågan?

Det är så att jag har ett litografi av Lasse Åberg med Kalle Anka motiv från
en scen ur the wise little hen för att fira att Kalle anka fyller 70 år. Den
har legat och skräpat på vinden ett par år nu så jag hade tänkt sälja den.
Den beställdes i och med ett erbjudande i en kalle anka tidning. Men jag har
nästan ingen information om den. Den är ca 70 x 50 cm stor. Vet ni något om
i hur många upplagor den finns i eller annan information om den?

http://www.swedart.net/artists/images/aberglasse049.jpg

Så ser den ut fast under bilden står det "Ett fyfaligt kvack!!! Kalle Anka
70 år 1934-2004"

Johan

--
http://homepage.mac.com/johan.blixt/