Re: Don Rosa lägger av

Jens Lindell jens.lindell at gmail.com
Sat Aug 16 13:27:39 CEST 2008

Inser de praktiska problemen för honom!

Har själv haft näthineavlossningar på bägge ögonen. På ett öga har jag
ett ärr på gula fläcken, vilket gör att jag inte kan se om något är rakt,
och på det andra är det lite skevt, så att jag inte kan avgöra om något
är runt!

Har modellbygge till hobby. När jag målar något, så kan det se jättebra ut,
men när jag backar en meter, så är sucken jag tar avgrundsdjup!
Snett, vint och ojämnt, allt samtidigt!
Det GÅR att träna bort, men det tar tid och kräver motivation, och det
kanske
är lite granna där det brister, Hr Rosa har ju inte alltid känt sig
uppskattad i
den nivå han anser sig förtjäna, varken i plånboken eller från amerikanarna.

Jens