Re: Stefan Diös - vår mest okände makthavare?

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Tis Feb 12 15:47:16 CET 2008

Johan A:

>"rent av så att Öijer fått en figur uppkallad efter sig i Kalle Anka.
>Det är väl idag det största erkännande man kan få i tryckta medier."
>
>http://www.svd.se/kulturnoje/litteratur/artikel_862617.svd

Det är det säkert, och om den gode Johan härav
drar fel slutsatser må han vara förlåten, ty det
tör ha skett i god tro. Men utan att gå
händelserna i förväg hoppas jag att den
fortskridande ankistiska forskningen inom en snar
framtid kan uppvisa att han i sin inläggsrubrik
ger helt fel person äran/skulden för det inträffade.

Kort sagt: Blanda inte in mig! ;-)