lsarnas påverkan

Hanna Peterson hanna at hannapeterson.com
Mon Juli 21 22:44:31 CEST 2008

Håhå, här pratas det om mig på listan! :)
Adam, egentligen är det så att KA-tidningens innehåll kommer från
huvudredaktionen i Norge, så hur mycket som bestäms av höjdarna i
Sverige vet jag inte. Och jag visste inte någon annan än min närmsta
chef att vidarebefordra ditt mail till, så jag hoppas han vet vem som är
mest relevant att skicka det till. Men alltför stora förhoppningar ska
man nog inte hysa är jag rädd.

När det gäller diskussionen om huruvida skurk-omröstningen var riggad,
kan jag säga att jag räknade de inkomna rösterna och skickade detta
vidare till KA-redaktionen när de frågade efter resultatet. Jag tror
inte den var riggad, för varför hade det då funnits en fungerande
röstningsfunktion och varför hade de bett mig om resultatet? Osynlige
mannen fick för övrigt överlägset flest röster, jag tyckte själv han var
klart coolast.

Och när det gäller vad Bror skrev om att gå in på hemsidan och säga vad
ni tycker om Gottfredson-serien: Haha, jag har aldrig njutit så av att
läsa de inkomna hälsningarna! Vanligtvis är det ju barn som skickar in
hälsningar som vissa av dem hamnar överst på sidan i den rullande
texten, men detta märkte jag att det var många vuxna som skrivit. Långa
brev med åsikter! Skitkul! Så ni kanske följde Brors uppmaning? Och alla
utom en eller två var väldigt positiva, vilket jag alltså framfört till
KA-redaktionen, så förhoppningsvis kommer det mera.

(Skicka lite fler roliga hälsningar så jag får mer roligt på jobbet! :))

Hanna