Fotoidentifikation

Johan Blixt johan.g.blixt at gmail.com
Fre Juni 6 08:40:45 CEST 2008

Jag har nu tagit bort det som är identifierat och lagt till några nya foton.

Skälet till att jag vill ha hjälp med datumsättande är att jag nu är klar
med scannandet av NAFS(k):s fotoarkiv och tänkte försöka få till någon sorts
fotoutställning på webben. Det kan bli via vår egen webbplats, Facebook,
Flickr eller något annat (tips mottages tacksamt). Eftersom inget går fort
inom ankismen lär det väl ta några år men under tiden kommer jag i alla fall
att lägga till mer foton till vanliga webbplats.

Johan

--
http://homepage.mac.com/johan.blixt/