Fel i CBSV...

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Tors Juni 26 15:52:58 CEST 2008

STORT TACK till Joachim Helenklaken för hans
synnerligen samvetsgranna felfinnarjakt i CBSV!
En enastående genomgång. Jag trodde att jag
skulle få sådana listor från ungefär 200 personer
så fort böckerna började komma ut, vare sig jag
ville eller ej. Men det är ju bra att det i alla
fall kommer EN lista nu, när den behövs som bäst!

Det är alltså precis vad jag behöver, för det är
inte för sent riktigt ännu att få med saker till
rättelselistan. I en optimistisk forntid trodde
vi att hela verket skulle vara färdigtryckt vid
det här laget, men vi kommer att behöve jobba med
framför allt det sista bandet under stora delar
av sommaren, verkar det som. Så det kommer snart
att bli för sent, men är det ännu inte!

Jag ska så fort jag hinner återkomma med
kommentarer till vissa av dina punkter. Tills
vidare vill jag bara tacka för ditt enorma
arbete, som du ska ha all heder i världen av. Det
finns inget som går upp mot ankister! :-)