SV: Kalle Anka och c:o 27.. Tummen ner..

Anders Berglund anders.blund at gmail.com
Sat Juni 28 17:24:34 CEST 2008

Det här var ju skoj! Här kan man lyssna på den:
http://www.youtube.com/watch?v=mlsitMRQAdA

Och av kommentarerna att döma verkar den hyggligt välplanterad i det
USAmerikanska folkmedvetandet. Också om man googlar på uttrycket "An ant
can't move ..." får man av de citat som kommer upp lätt intrycket av att
"everyone" i det stora landet i väster vet detta om myror och
gummiträdsplantor. Kanske lite som att alla här i landet vet att man blir
snäll av pepparkakor?

Anders