SV: Saludos Amigos

Magnus Knutsson magnusk at algonet.se
Mon Nov 24 14:50:02 CET 2008

>Personligen tror jag de är bortglömda eftersom de är så usla. De är iofs
ett sorts tidsdokument där man kan spana in Walt + >medarbetare, men de är
ju liksom inga filmer. Två är reseskildringar de andra kortfilmssamlingar
med saker som inte platsade i >Fantasia. (Inte fakta på nåt sätt, bara mina
egna åsikter)

”Make Mine Music” tycker jag är bra. Den innehåller riktiga pärlor som
"Peter and the Wolf", "The Whale Who Wanted To Sing At The Met", "Casy at
the Bat" och “ All the Cats Join In”.

    Hälsningar Magnus

'And what is the use of a book,' thought Alice, 'without pictures or
conversations?'

Lewis Carroll