Jason

Tomas Österman toriv80 at hotmail.com
Ons Okt 1 15:44:00 CEST 2008

Detta låter onekligen som en rimlig förklaring. Tack för hjälpen.

Var för övrigt på Bok- och bibliotekmässan i helgen och passade på att träffa Flemming. Pratade inte jättemycket med honom men jag hann lägga märke till att han har en rätt trevlig stil. Han är totalt okänd för mig sedan tidigare eftersom jag inte läser KA pocket, det kanske är dags att börja sätta sig in i även denna värld...

/Tomas Ö