Re: Disney klonar sig själv?

Anders Berglund anders.blund at gmail.com
Ons Sep 17 23:38:19 CEST 2008

Googles översättartjänst producerar ju i sig underhållning av hygglig klass.
Ganska lättavkodat, med en del överraskande i ordval, som i: *En av flera
ramar karikatyr är en kopia av en liknande ram för "Böcker i djungeln"*.

- Men vad är: *Interim planer för personalpolitiken och samma?*
Där gick jag bet! Finns någon ryskkunning bland listlurkarna?

Anders