Höstmöte...

-= Steamboat Willie =- m8100 at abc.se
Sön Sep 28 10:47:32 CEST 2008

Jo, jag undrar över höstmötet.

Jag har ju lite ankistiskt kulturgods jag skulle vilja bli av med.

Bland annat så fick jag köpa kasse samlade årgångar väldigt billigt.
.. och så en och annan vitbok och jag har visst en dublett på en
plåtlåda med DVD:er.

Självklart vill jag ju ge medankister chansen att korpa dessa
volymer först, men någon rekommenderade att man annonserade ut
att detta skulle komma i god tid i förväg eftersom det var objekt
som är lite dyrare (mer än 50 kronor).

Så, nu undrar jag hur jag skall gå tll väga?
Finns det plats i programmet för en sisådär 20 auktionsobjekt?
Hur skall jag annonsera att de kommer upp på auktionen?
Via den här listan, annons i kvacket, annat?
Detaljerad lista, eller bara en blänkare?

Mvh:
	Steamboat Willie