SV: Världens längsta bokbord. Upprop!

-= Steamboat Willie =- m8100 at abc.se
Tors Aug 13 06:01:27 CEST 2009

Men, tja, eftersom jag inte fått några frågor alls från varken Gåtte eller
Kalle,
utan att jag får hitta på alla frågorna alldeles själv, så bir det nog bara
Ricinolja som serveras i stället för kaka!

  // Steamboat Willie

Kalle Ankas debuterade på film 1934, vilken film?

1) Pocahontas      X) Den kloka lilla hönan         2) Harry Potter och
Halvblodsprinsen