SV: Favorit i repris: Kalle Ankas Pocket nr 1

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Sat Aug 22 10:04:42 CEST 2009

Apropå det där med att ringa Egmonts kundtjänst ---

För något år sen ringde jag till Egmont för att beställa ett par
tidningar som jag hade missat när de fanns ute i butikerna.

Förr i tiden kunde man ju alltid beställa tidningar som var upp till ett
år gamla. Men nu fick jag beskedet att de inte längre tillhandahåller
någon sådan tjänst. Lång näsa fick jag...

Kanske går det bättre med pocketböcker, inte vet jag...