SV: CBSV Konstmapp

Christopher Federsel cfed at kth.se
Sat Feb 14 14:47:56 CET 2009

Hej,
jag är nöjd med min konstmapp. Illustrationerna var i bra skick och jag fick 10 olika motiv, inga dubletter. Däremot var själva mappen skadad. Mappen är inte så bra konstruerad och de vita papphållarna som skyddar illustrationerna inuti konstmappen viks lätt när man stänger mappen. På så sätt har den nedre papphållarn blivit vikt för mig, precis som för andra på denna lista.

/Christopher