Sv: Re: "KA Pocket Deluxe"?

Michael Lindholm michael-lindholm at telia.com
Sön Jan 4 18:06:08 CET 2009

Hej!

Det ska bli intressant att se hur många de hade tänkt sig ge ut. Omöjligt att
det är alla för då tar det 30 år att ge ut 360 stycken och jag förmodar att de
fortsätter med de vanliga.

En i månaden verkar det som att det ska komma. Lade av med de vanliga
pocketarna av platsbrist och sålde av dem, undantaget nummer 1.

Men lyxutgåvor av de 10 eller 20-25 första kan jag absolut tänka mig.

Mvh Michael