Klassiker

Emme Erics emme.erics at googlemail.com
Tors Jan 8 22:05:08 CET 2009

Jag är ganska säker på att Disney nu har utarbetade regler (de tre punkterna
nedan) som gäller för Klassiker  - och kommer därmed inte ändra bara för att
det passar marknadsföringen. Däremot ändrar sig USA väldigt ofta vad som
gäller för en "Platinum" som Snövit etc, filmer som kommer ut i restaurerad
utgåva.

Den den 26 december 2008 17:53 skrev Anders M Olsson <anders.m.olsson at abc.se