Gronsk Pyk!

Emme Erics emme.erics at googlemail.com
Tors Jan 8 22:07:32 CET 2009

Sen ska man inte heller glömma att Walt Disney Studios Animation nuförtiden
har samma chef som Pixar, så jag tror man kan räkna med högre kvalitet på de
egen-producerade klassikerna i framtiden. Har iofs inte sett Bolt ännu, så
vem vet...

Den den 26 december 2008 15:58 skrev Anders M Olsson <anders.m.olsson at abc.se